30 de zile squat provocare pierdere în greutate


Pagina principala Squat înainte după: rezultatele provocării de 30 de zile de squat Să ai coapse și fese ferme, mulți bărbați și femei în vis. Pentru a realiza acest lucru, activitatea fizică este cea mai bună soluție și printre exerciții pentru a obține un astfel de rezultat, Genuflexiune este ideal.

Apropo, ai auzit vreodată de asta Provocare de 30 de zile ghemuit?

30 de zile squat provocare pierdere în greutate

Acest program de slăbire promite coapse ferme și fese în doar 30 de zile! Deci, dacă și tu vrei să începi în provocare de genoflexiuni, acest articol este făcut pentru tine! Veți găsi cum funcționează acest program, diferitele exerciții care trebuie efectuate, avantajele și dezavantajele, precum și câteva fotografii care arată rezultatele pozitive ale ghemuiți-vă înainte după. Deci, sunteți gata să construiți mușchi în 30 de zile plat? Să mergem! Ghemuitul: din ce constă?

Înainte de a descoperi în profunzime provocarea ghemuitului, este esențial să ne amintim de ce este exercițiul Genuflexiune. Acesta din urmă este un antrenament cu greutati destinate să lucreze partea inferioară a corpului și mai ales fesele. Astăzi, ghemuitul este foarte faimos și din clubbercise pierderea în greutate în ce mai mulți oameni o iau pentru a face acest lucru construiți-le corpul inferior. Pe lângă faptul că este un exercițiu eficient și cuprinzător, ghemuitul nu necesită niciun echipament specific.

Arde calorii și, prin urmare, ajută la pierderea în greutate. Funcționează bătăile inimii. Stimulează metabolismul. Dacă ghemuitul este un exercițiu ideal pentru a construi mușchi și a pierde în greutate, acesta necesită regularitate pentru rezultate rapide. Diferitele exerciții de ghemuit Astăzi există mai multe tipuri de genuflexiuni.

Pentru a vă ajuta cu provocarea dvs. Notă: înainte de a începe o sesiune de ghemuit, gândește-te la tine încălzire: 30 de secunde de ridicare a genunchiului și 30 de secunde de tocuri până la fese. Clasicul ghemuit Să efectueze exercițiul ghemuit clasic, ar trebui să vă despărțiți picioarele la lățimea șoldurilor și să vă ridicați degetele de la picioare. Apoi ghemuiți-vă până formați un unghi drept cu genunchii și aduceți-vă greutatea la călcâi.

Încercați să țineți această poziție câteva secunde, apoi reveniți în timp ce vă împingeți de pe tocuri. În timpul exercițiului, nu vă aplecați înainte și păstrați-vă spatele drept.

30 provocare pierdere în greutate

Sumo squat Iată o variantă a genuflexiunii clasice: sumo squat. Pentru a efectua acest exercițiu, picioarele ar trebui să fie mai separate decât lățimea șoldului și degetele de la picioare ar trebui să fie îndreptate spre exterior. Odată ajuns în această poziție, repetați aceiași pași ca ghemuitul clasic, păstrând în același timp spatele drept.

30 de zile squat provocare pierdere în greutate

Provocare ghemuit: în ce constă? După cum sugerează și numele său, provocarea de 30 de zile de squat constă în performanță ghemuite timp de 30 de zile și creșteți dificultatea programului pe măsură ce mergeți. Astfel, în prima zi, trebuie să efectuați 30 de genuflexiuni, a doua 40 de genuflexiuni, a treia În a a zi, prin urmare, trebuie să continuați de genuflexiuni.

Pe scurt, mai faci încă 10 squats pe sesiune.

Squat înainte după: rezultatele provocării de 30 de zile de squat

Aveți, desigur, dreptul la un zi libera, la fiecare patru zile. De ce să încerci provocarea de 30 de zile de squat? După cum sa menționat anterior, genuflexiunea este un exercițiu ideal pentru lucrul corpului inferior. Provocarea ghemuit este, așadar, un program interesant care poate fi pornit oricând doriți. O puteți face de acasă, deoarece nu necesită hardware.

Dacă sunteți sârguincios, rezultatele vor fi vizibil rapid, ceea ce sigur te va motiva să continui. Provocarea ghemuitului vă permite, de asemenea, să vă dezvoltați gustul pentru sport și să vă motivați să vă angajați în alte activități fizice. Avantajele și dezavantajele provocării ghemuit Punctele tari Nu este necesară înregistrarea la sală, deoarece programul se poate face acasă. Nu este necesar un echipament specific. Poate fi făcut oriunde și oricând doriți.

30 de zile squat provocare pierdere în greutate

Ideal pentru fermificarea și rafinarea rapidă a coapselor și feselor. Permite, de asemenea, rezistența să lucreze. Program realizabil de toată lumea, chiar și mai puțin atletic.

Puncte slabe Necesită pregătire prealabilă pentru a evita durerile. Provocare de 30 de zile: cum să rămâi motivat? Pentru ca programul dvs. Organizeaza-te Dacă 30 de zile squat provocare pierdere în greutate să faceți provocarea de 30 de zile, este important să alegeți sincronizare bună: cel mai bun moment al zilei pentru ao face și când ești cel mai în formă.

Variați exercițiile 30 de zile squat provocare pierdere în greutate vedeți rezultatele În timpul antrenamentelor, gândiți-vă variază exercițiile de ghemuit. În funcție de abilitățile tale, știi că cu cât îți cobori mai mult gluteii, cu atât exercițiul va fi mai dificil.

Deci, începeți încet și creșteți dificultatea în timp, dacă puteți.

Obțineți stomacul plat și pierdeți grăsimea în 14 zile! Ghid gratuit de antrenament acasă

Dacă doriți, puteți vedea primele rezultate pozitive în timpul programului dvs. Acest lucru vă va ajuta să vă motivați mai mult și să mențineți impulsul. Sfaturi suplimentare pentru rezultate și mai pozitive Pentru a vedea rezultate pozitive din perioada anterioară după ghemuit, iată câteva sfaturi: Optează pentru un tinuta comoda.

Adoptați un o bună igienă alimentară în paralel cu programul dvs. Gandesc la tine hidratează regulat: apă sau ceai pentru a elimina toxinele rele și pentru a preveni apariția celulitei. Întinde înainte și după sesiunile de ghemuit.

Ghemuitul: din ce constă ?

Acest lucru va limita durerea și vă va permite să vă recuperați mai bine. Masează-ți coapsele pentru a limita aspectul de coajă de portocală. Ghemuiți-vă înainte după: fotografii cu rezultate pozitive și concludente Mulți oameni au fost seduși de provocarea ghemuitului și mulți au decis să facă pasul. Pe web, fotografiile care arată provocarea ghemuitului înainte de după te fac să visezi. În aceste fotografii, rezultatele sunt uimitoare: coapsele și fesele sunt mai ferme și rafinate.

Iată câteva imagini cu provocarea ghemuit înainte de după.

Variante ghemuit pentru începători

Ghemuiți-vă înainte după: un program cu adevărat eficient? Provocarea ghemuit este o program flexibil care are avantajele și dezavantajele sale. Principalul său punct forte este multe posibilități de execuție pentru că se poate face oricând doriți și acasă. Deci, dacă sunteți mai mult o persoană de dimineață, începeți-vă ziua cu sesiunile de ghemuit și dacă sunteți activ seara, efectuați-vă exercițiile la sfârșitul zilei. Un alt avantaj al acestui program: genuflexiunile sunt a exercițiu simplu de efectuat.

Când înțelegeți pozițiile și mișcările corecte, acesta va fi jocul copiilor. Pe lângă construirea rapidă a mușchilor, genuflexiunile sunt ideale și pentru antrenamentul rezistenței. Pe de altă parte, provocarea ghemuit necesită regularitate și câteva concesii de la dvs.

Cele mai bune informații nutriționale direct în Mesaje primite!

Pentru fese și coapse ferme, este important, de asemenea, să variați exercițiile și să creșteți dificultatea în timpul sesiunilor. Pe scurt, provocarea de 30 de zile de squat este ideală pentru a reveni în formă și pentru a te motiva să faci sport.

Cu toate acestea, luați în considerare adoptarea unui dieta echilibrata în paralel cu programul dvs. Deci, gata să urmeze provocarea de 30 de zile de squat? De asemenea, nu ezitați să aruncați o privire asupra diferitelor exerciții de eliminare a celulitei de pe brațe.

Bună Maëva, Auzit, de asemenea, te face să ai un fund frumos, este adevărat? Sau că acest exercițiu este suficient Acest exercițiu este suficient chiar dacă în mod evident a face o activitate sportivă în lateral este întotdeauna un plus.

De cât timp avem rezultate? Am putut să ia coarda de sărit timp de 20 de minute non-stop într-un ritm moderat, cu câteva accelerații Am fost pur și simplu uimit pentru că au trecut 4 luni de când am făcut ultima o frânghie în urma unei leziuni.

Nu sunt gata să renunț la genuflexiuni, deși nu pot termina întotdeauna cele de cotidiene, Îmi spun că 50, sau pe zi sunt deja mai bune de 0. Bineînțeles că fac 4 seturi de 50, dar este posibil să fac și 8 seturi de 25 și așa mai departe. Ce mi-a permis să realizez această provocare de de genuflexiuni pe zi timp de 30 de zile.

Cum să faci provocarea de squat de 30 de zile - și de ce funcționează atât de bine Mulți cred că provocarea de 30 de zile de ghemuit este o modalitate bună de a intra într-un regim de fitness și o puteți face acasă fără a stropi bani20 APR Actualizat la28 MAI Antrenamentul poate fi complicat și mulți oameni nu știu de unde să înceapă atunci când vine vorba de a se forma. Multe dintre provocările de fitness la domiciliu pot fi periculoase dacă oamenii le încearcă fără să știe cu adevărat ce fac, mai ales dacă implică greutăți. Cu exceptia Provocare de 30 de zile în ghemuit ar putea fi răspunsul pe care îl căutați și este foarte ușor de făcut.

Și aici suntem din nou, așa că caut informații despre acest subiect, respirând în timpul efortului, convins că nu sunt singurul care lucrează așa.