7 mese pe zi pentru a pierde în greutate, Cele mai bune sfaturi pentru a pierde în greutate în 10 zile:


Gândiți-vă rațional la mâncare Greutatea este un motiv de îngrijorare pentru mulți oameni.

Cât de mult să mănânci pentru a slăbi

Societatea noastră ne-a determinat să îndumnezeim aspectul fizic și să-l transformăm într-o valoare personală când nu ar trebui să fie, întrucât nu poți stabili dacă cineva este superior sau inferior altcuiva doar pentru că este mai mult sau mai puțin atractiv. Această preocupare constantă de a se încadra în standardele de frumusețe și de a obține acceptarea altor persoane este parțial responsabilă pentru multitudinea tulburărilor psihologice care se învârt în jurul valorii de a avea o figură ideală, cum ar fi anorexia și bulimia.

Dar, ca orice, există o altă latură a acestui subiect.

În timp ce idealizarea fizicului bun și obsedarea de greutate nu sunt calea, nici nu-ți dai drumul corpului și nu neglijezi să ai grijă de tine. Emoțiile se ascund aproape întotdeauna în spatele obezității.

pierderea în greutate idli

În aceste cazuri, oamenii folosesc alimente ca bandăsă-și acopere momentan problemele pe care nu știu să le gestioneze altfel. Prin urmare, este necesar să se integreze tehnici cognitive, emoționale și comportamentale pentru a le ajuta să se controleze. Uitați de dietele minune, pentru că aproape întotdeauna ajung să fie o fraudă. Tot ce fac este să-ți irosească banii și să îți ia motivația atunci când observi că nu obții rezultate.

Ele pot fi chiar periculoase pentru sănătatea ta.

Cum să slăbești în 10 zile: 7 sfaturi ușoare

Singura modalitate de a slăbi este să urmezi o dietă individualizată creată de un profesionist și să o completezi cu o cantitate sănătoasă de exerciții fizice. Este cea mai simplă, dar cea mai complicată soluție. Vrei să știi cum să o faci?

Cât de mult să mănânci pentru a slăbi Cât de mult să mănânci pentru a slăbi Cât de mult trebuie să mănânci pentru a slăbi? Aritmetica pierderii în greutate nu este atât de simplă.

Psihologia poate ajuta. Pierderea în greutate din punct de vedere psihologic Psihologia este o disciplină care poate oferi multe tehnici de autocontrol.

cea mai bună modalitate de a pierde în greutate irlanda

Obezitatea este adesea o consecință a raidurilor impulsive la frigidersau nefiind suficient de organizat pentru a exercita frecvent. Și când oamenii se văd câștigând în greutate, este obișnuit să-și piardă moralul și să se abandoneze mai mult la șansă și impuls.

Pierde in greutate mananca 3 mese pe zi

Pentru a sparge ciclul,primul pas este să fii pregătit să acționezi. Cu alte cuvinte, clarificați-vă că doriți să vă schimbați și fiți gata să vă expuneți toată energia spre ea. Nu va fi ușor, dar vă veți simți atât de realizat dacă vă atingeți obiectivul. Folosiți plăci mai mici Mâncăm și mâncăm adesea până când farfuriile noastre sunt goale, pur și simplu pentru că mai există mâncare pe ele, chiar dacă nu ne mai este foame.

Dacă mănânci doar trei mese pe zi, vei slăbi?

Pare evident, dar dacă vrei să slăbești, scapă de toate farfuriile enorme din bucătăria ta și cumpără altele mai mici. În acest fel, veți putea servi doar o cantitate adecvată de mâncare și nu mai mult. Puteți oricând să vă întoarceți mai mult, dar să vă întoarceți 7 mese pe zi pentru a pierde în greutate bucătărie, să vă serviți din nou și să mâncați un al doilea platou de mâncare vă va face să vă gândiți mult mai mult la asta.

Mergi la cumpărături când nu ți-e foame Dacă mergeți la cumpărături în timp ce vă este foame, probabil veți ajunge să cumpărați alimente bogate în calorii, cum ar fi produse de patiserie prelucrate, ciocolată etc.

nu poate pierde in greutate la 55

Este mai bine să mergeți la cumpărături imediat după ce mâncați și sunteți încă pliniastfel încât creierul să vă poată ghida, nu stomacul. În mod similar, dacă puteți evita să aveți acel tip de mâncare acasă, va fi mult mai ușor să rezistați tentației.

7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | marina-eforie.ro

Fără diete hipocalorice Deși nu este recomandabil să mâncați alimente bogate 7 mese pe zi pentru a pierde în greutate calorii, de asemenea, nu este o idee bună să mâncați o dietă cu conținut scăzut de calorii, care vă face să vă simțiți foame. Dacă nu sunteți plin după masă, probabil că veți consuma alimente bogate în calorii mai târziu. Prin urmare, mâncați sănătos, dar nu rămâneți flămând. Toleranță pentru emoții Oamenii folosesc adesea mâncare pentru a-și acoperi emoțiile negative.

cum să pierdeți doar grăsimea burtă

Servește ca o întărire negativă și pozitivă, astfel încât de fiecare dată când te simți rău, te întorci la frigider sau la cămară. În acest fel, emoția negativă scade și te simți mai bine. Problema este că te simți mai bine doar o clipă și apoi începi să te simți vinovat.

cum a pierdut greutatea chloe g

Prin urmare,trebuie să înveți să te descurci cu emoțiile tale, să le îmbrățișezi ca parte a ta,și să încercați să nu fugiți de ele trecându-le de vină la stomac.

Mănâncă șase mese pe zi Ideea este de a evita senzația de foame și apoi de binging pentru a compensa acest lucru. Așa cum nu este recomandabil să mâncați o dietă cu conținut scăzut de calorii, nu este recomandabil să mâncați doar de câteva ori pe tot parcursul zilei, deoareceai putea începe să gusti ceva între ele.

7 tehnici psihologice pentru a slăbi

Este mai bine să mâncați șase mese bine stabilite, astfel încât să nu existe lacune în care să vă simțiți foame și să apară ispite. Nu interzice alimentele Orice lucru interzis va deveni de dorit, așa cănu interzice alimentele. Acest lucru nu înseamnă că aveți domnie liberă pentru a mânca orice ori de câte ori doriți, dar ar trebui să vă permiteți să vă răsfățați cel puțin o dată pe săptămână.

slabesti cu ceai verde

În acest fel, îl vei scoate din cap și nu vei fi atât de tentant. Gândiți-vă rațional la mâncare Cele mai multe dintre cele pierdeți greutatea dvs super repede plăcute alimente pentru palat și creier sunt cele mai puțin sănătoase.

Plan intensiv de slabit

O strategie bună este menținerea unui dialog intern rațional despre mâncarepe care alegi să o consumi. De exemplu, dacă doriți să mâncați un sandviș cu cârnați, vă puteți spune astaacesta este un aliment nesănătos, realizat din produse din carne de proastă calitate amestecate cu zahăr, iar singurul lucru pe care mi-l poate oferi este plăcerea de moment. Ați mai dori să-l mâncați? Împreună cu aceste strategii,nu uitați să faceți mișcare zilnic, rămâneți hidratat, înconjurați-vă de oameni de calitate din cercul dvs.

Dacă poți integra aceste tehnici în viața ta de zi cu zi, înainte de a o cunoaște, ceva care ți se pare cu adevărat dificil acum va deveni un obicei în viitor.