Cum să pierdeți grăsimea și să faceți abs


Avertizare Vrei abs frumoase pentru vremea caldă de vară? Primul pas important în obținerea mușchilor solizi este reducerea grăsimii de pe burtă, astfel încât mușchiul să fie vizibil. Combinarea unei diete cu exerciții de focalizare asupra mușchilor abdominali va consolida zona abdominală și o va face să pară tonifiată și fermă. Câteva luni de menținere a unei alimentații sănătoase și de exerciții fizice vor plăti - trebuie doar să vă angajați.

Vezi pasul 1 pentru a afla cum să faci abs fără să mergi la sală!

am slabit cu herbalife intr- o luna

Etapa Metoda 1 din 3: Pierdeți grăsimea din burtă Mănâncă alimente naturale. Completarea dietei cu alimente neprocesate și care nu conțin multe ingrediente artificiale vă va oferi cele mai bune șanse de succes în pierderea grăsimii intermediare. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să gătiți mâncare, mai degrabă decât să ieșiți să mâncați sau să cumpărați mâncare pregătită.

Deși această opțiune este foarte ușoară, este foarte dificil să știi ce consumi de fapt. În schimb, cumpărați alimente proaspete și naturale, gătiți-vă propriile mâncăruri cât mai des. Mânca o mulțime legume - cu cât mai multă varietate, cu atât mai bine. Încercați să faceți cea mai mare parte a dietei dvs. Hormonii dați animalelor pentru a le îngrășa pot cauza probleme de sănătate la om.

Selectați grâu cum ar fi orez brun, quinoa și ovăz în loc de alimente pe bază de carbon. Încercați să faceți un vas mare cu supă sau caserole sănătoase pe bază de legume la începutul săptămânii, astfel încât să nu fie nevoie să îl gătiți în fiecare zi. Nu uitați de importanță grăsimi sănătoase în slăbit - uleiul de măsline, avocado, nuci și pește sunt surse grozave.

Mâncați regulat, nu săriți mesele. Dacă faceți acest lucru, vă va încetini metabolismul și corpul dvs.

disneyland pierdere în greutate

Trebuie să arzi excesul de grăsime pentru a descoperi mușchii abdominali. Evitați carbohidrații prelucrați. Consumul de zahăr și amidon rafinat poate duce la creșterea în greutate și la depozitarea grăsimilor.

Procesarea zahărului, amidonului, cartofului și a altor amidon elimină nutrienții și fibrele din aceste produse.

Biscuiti, fursecuri, chipsuri de cartofi, pâine albă, paste și alte carbohidrați de proces determină creșterea glicemiei și duce la depozitarea grăsimilor. Pentru majoritatea oamenilor, zona abdominală este primul loc în care se colectează grăsimea.

5 Cele mai bune antrenamente Ab pentru femei: Pierdeți grăsimea din burtă și consolidați-vă miezul

Vestea bună, aceasta este, de asemenea, o zonă în care oamenii, de obicei, văd rezultatele în primul rând atunci când încep să slăbească - astfel încât schimbul de carbohidrați rafinați pentru alternative de cereale integrale vă va ajuta probabil să vedeți rapid rezultatele. Evitați băuturile zaharoase precum conservele. Chiar și băuturile din conserve din dietă pot provoca creștere în greutate, fără a ajuta la pierderea în greutate.

În loc să bei suc de fructe, mănâncă fructele; în felul acesta veți obține fibre sănătoase, nu doar zahăr. Preia controlul stresului. Este posibil să nu pară o afacere mare, dar să te simți stresat poate avea un efect mare asupra formei corpului tău. Îți faci timp pentru a scuti stresul în fiecare zi? În caz contrar, șansele sunt că organismul tău este o producție excesivă de cortizol, un hormon eliberat din cauza stresului excesiv.

Prea multe cheltuieli cu cortizol pot duce la acumularea de grăsime corporală - deci se acumulează grăsimi în stomac. Făcând măsuri pentru a vă calma poate merge mult până la pierderea greutății care vă blochează mușchii stomacului. Stabiliți ce stresori puteți elimina.

Programul dvs.

pierderea de grăsime anavar

Eliminați anumite activități din program, astfel încât să aveți timp pentru a vă relaxa. Anulați evenimentele la care nu trebuie să participați pentru a rămâne acasă și pentru a vă odihni. Efectuați ritualuri care vă pot ajuta să vă relaxați. Indiferent dacă este vorba de meditație zilnică, timp singur afară și obținerea unui aer curat, mersul cu câinele dvs. Aflați cum să respirați corect. Luând mici respirații îți spune creierul că corpul tău se simte stresat, iar glandele suprarenale produc cortizol.

Este foarte important să respirați corect - adică din diafragmă. Când inspirați, stomacul trebuie să se deplaseze spre exterior, atunci când expirați, ar trebui să revină. Odihnește-te suficient în fiecare seară.

CÂT DUREAZĂ PENTRU A OBȚINE ȘASE - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Lipsa de somn poate determina oamenii să câștige și să stocheze greutatea în stomac în două moduri. În primul rând, subliniază organismul, ceea ce duce la o supraproducție de cortizol. În al doilea rând, scade inhibarea, ceea ce face ca oamenii să aibă mai multe șanse de a supraalimenta alimente pe care le-ar evita în mod normal. Persoanele bine odihnite se pot trezi devreme, pot mânca un mic dejun hrănitor și pot alege alegeri bune pentru prânz și cină, în timp ce dacă nu sunteți bine odihnit, probabil că veți încerca să vă treziți corpul mâncând prea multă sare sau zahăr sau făină rafinată.

Un program de somn poate fi de mare ajutor. Soluția este să obțineți ore de odihnă cât mai des. Somnul excesiv poate avea, de asemenea, un efect negativ asupra sănătății tale, așa că încearcă să te trezești după 8 ore în loc să te lași să dormi pentru 9, 10 sau mai mult. Pierderea în greutate și durerile articulare micul dejun în fiecare dimineață.

Începerea zilei cu un mic dejun sănătos este un mod important de a deveni subțire. Acest lucru se datorează faptului că consumul de calorii cum să pierdeți grăsimea și să faceți abs dimineața vă va lăsa să vă simțiți plini și energizați timp de câteva ore.

Saltul acestor mese vă permite să mâncați prânzuri mari și mese, cu gustări între ele. Începeți-vă ziua cu aceste alimente: Ovaz. Are un indice glicemic scăzut, deci nu îți va crește glicemia și nu va duce la foame. Faina de ovăz vă va păstra să vă simțiți plin pentru o lungă perioadă de timp. Topiti cu migdale si toaca fructe proaspete pentru o optiune de mic dejun copioasa si sanatoasa.

îndepărtați rapid grăsimea burtă

Mâncarea proteinei dimineața este o modalitate excelentă de a vă păstra hrănit și plin. Grapefruit și măr.

Cum să construiți muschi abs mai puternici Ghidul complet pentru mușchii tăi abs Mușchii tăi abs - și cât de puternici și definiți sunt - este cam cu mult mai mult decât celulele musculare pe care le lucrezi în timpul fiecărei scânduri și așezări. Forma reală a mijlocului tău se reduce la o formulă care include factori precum tipul corpului, compoziția grăsimilor și, eventual, chiar forma osului pelvin, unde mușchii tăi ab se atașează, spune Carrie McCulloch, MD, expert în anatomie musculo-scheletică și medic regizor pentru studioul Kineuced Pilates din New York. Teoretic, o pelvisă mai largă se poate traduce într-un abdomen și în șolduri mai jos, în comparație cu ceea ce este la nord de burtă. Aici, cunoașteți toți mușchii abs și cum să-i acționați în cele mai eficiente moduri. Faceți cunoștință cu muschii dvs.

Ambele aceste fructe uimitoare au componente care ajută la reducerea poftei de mâncare și oferă nutrienți organismului. Bea multa apa. Rezultatele sunt cele mai bune dacă bei 8 sau mai multe pahare de apă pe zi, distanțându-l într-o singură inimă pentru a rămâne hidratat.

A bea multă apă te va ajuta să arzi mai rapid caloriile și să rămâi în formă bună pentru următorul pas important în obținerea acelor abs - acasă - construirea acelor mușchi!

Ghidul Complet Pentru Mușchii Tăi Abs | Fitness

Pe de altă parte, evitați să beți băuturi care vă vor adăuga caloriile. Nu beți sodă, alcool, conserve sau alte băuturi bogate în calorii. Metoda 2 din 3: Construiți Abs Faceți crăpături. Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pe care le puteți face pentru a vă consolida abs, acasă, fără a fi nevoie să mergeți la sală.

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Nu aveți nevoie de niciun echipament special - doar un loc confortabil pe podea. Iată cum se face: Întindeți-vă pe podea cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea. Încrucișează-ți brațele peste piept. Folosind mușchii abdominali ridicați partea superioară a corpului, astfel încât umerii să părăsească podeaua. Pauză în partea de sus un moment, apoi coboară-te încet. Nu ridicați spatele de pe podea, deoarece acest lucru l-ar putea răni.

pierdere în greutate rgv

Faceți 3 seturi de 20 de crunch-uri pentru a începe. Faceți o criză laterală.

Chiar și cea mai mică dintre alunecări încep să apară pe zona abdominală.

Intrați în aceeași poziție ca un crunch obișnuit, cu genunchii aplecați și brațele încrucișate peste piept. De data aceasta, faceți o crunchiere laterală, aducând capul și brațele la dreapta sau la stânga genunchiului.

  • Tentang burner de grăsime
  • Exercitarea pentru succesul cu șase pachete Abs evazivele cu șase pachete - toată lumea le vrea, dar puțini știu cum să le obțină.

Crunch pe aceeași parte pentru un set, apoi întoarceți în cealaltă parte, apoi faceți un set. Faceți o scândură. Acest antrenament poate arăta ușor, dar vei simți senzația de arsură că o faci bine!

  • Pierderea în greutate diamante
  • Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători Pierdeți în greutate și obțineți curbe Cum să obțineți Abs pentru fete Posted on Femeile, pe de altă parte, se mulțumeau cu un stomac plat și câteva curbe seducătoare pentru a se potrivi.

Întinde-te pe podea cu picioarele întinse în spatele tău. Ridicați-vă în brațele superioare.

3 MODALITĂȚI DE A OBȚINE ABS ACASĂ - ENCICLOPEDIE -

Coatele ar trebui să fie chiar sub umeri, cu brațele orientate în față, ca Sfinxul. Ridicați-vă corpul superior, astfel încât brațele și degetele de la picioare să sprijine greutatea. Ar trebui să simțiți că mușchii abdominali se strâng.

Mențineți poziția timp de 30 de secunde. Relaxați-vă pe podea, apoi faceți încă Faceți o scândură laterală.

Cum să obțineți abs acasă

Intrați în aceeași poziție ca pentru scândura obișnuită. De data aceasta, ridicați-vă doar cu vârful brațului - dreapta sau stânga - și duceți celălalt braț spre cer. Corpul și capul tău ar trebui să fie orientate spre lateral.

Țineți poziția timp de 30 de secunde, apoi faceți același lucru pe partea cealaltă. Plăcile laterale întăresc mușchii oblici din partea stomacului. Faceți ridicarea picioarelor.

Ghidul complet pentru mușchii tăi abs

Întindeți-vă pe podea cu brațele în lateral și picioarele întinse. Cu picioarele atinse și spatele drept, ridicați picioarele de pe podea, astfel încât acestea să atingă un unghi de 90 de grade. Țineți câteva secunde, apoi coborâți înapoi la podea. Efectuați 3 seturi de 15 ascensoare pentru picioare. De asemenea, puteți face ridicarea picioarelor, ridicarea unui picior pe rând și apoi rotirea. Faceți acest exercițiu mai dificil, punând greutăți pe glezne sau ținând o minge de exercițiu între picioare, în timp ce ridicați picioarele.

Încercați crizele de bicicletă pentru a vă tonifica mușchii abdominali inferiori. Întindeți-vă pe podea cu genunchii îndoiți, astfel încât picioarele dvs.

Cum să obțineți Abs pentru fete | marina-eforie.ro, Pierdeți în greutate și obțineți curbe

Îndreptați piciorul drept, apoi ridicați cotul stâng până la genunchiul drept, înfășurându-l în jurul torsului. Apoi, îndreptați piciorul cum să pierdeți grăsimea și să faceți abs, ridicați cotul drept la genunchiul stâng și repetați. Faceți o întindere cu un picior pentru a vă forma mușchii abdominali superiori. Întindeți-vă pe podea cu genunchii îndoiți.

Ridicați ușor capul la piept. Trageți piciorul stâng la piept, țineți cu mâna. Apoi, ridicați piciorul drept la un unghi de 45 de grade, țineți-l timp de câteva secunde, apoi schimbați picioarele.

Pierdeți în greutate și obțineți curbe

Nu uita cardio. Faceți câteva exerciții cardiovasculare, cum ar fi alergarea, ciclismul și înotul, de mai multe ori pe săptămână. Amintiți-vă că corpul dvs. Metoda 3 din 3: Obținerea solidelor Antrenează-ți mușchii abdominali de 3 ori pe săptămână.