Modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă. Cum să slăbești în mod natural după sarcină?


Poate fi stresant având grijă de un nou-născut, adaptarea la o nouă rutină și recuperarea de la naștere. Cu toate acestea, este important să reveniți la o greutate sănătoasă după naștere, mai ales dacă intenționați să rămâneți gravidă în viitor.

  • 9 sfaturi simple despre cum să slăbești în timpul sarcinii - Healths -
  • SARCINA OBEZĂ: SFATURI PENTRU SLĂBIT - SĂNĂTATE -
  • Pierderea în greutate și febra în copil
  • Nou nascut De multe ori, viitoarele mame se tem să-și piardă forma în timpul sarcinii și să câștige kilograme în plus, ceea ce va fi apoi destul de greu de pierdut.
  • Dar cu un IMC mai mare, riscul crește.
  • Вы могли достаточно свободно раздавать знакомым индексный номер, но адрес -- его открывали только самым близким друзьям.

Acest articol analizează 16 metode bazate pe dovezi pe care le puteți utiliza pentru a pierde în greutate postpartum. Această creștere în greutate constă în copil, placentă, lichid amniotic, țesut mamar, mai mult sânge, mărire a uterului și depozite de grăsimi suplimentare 1, 2.

Cate kilograme se pot lua in timpul sarcinii? Ce facem? Iata ce spune medicul.

Motiv pentru a slăbi tumblr Chimen bea de slabire Cantonul de pierdere în greutate oh Pachete analize 1 Apply Pachete analize filter Scaderea in greutate dupa nastere Daca esti ca majoritatea celorlate mame, probabil ca arzi de nerabdare sa nu mai porti hainele de maternitate. Grasimile in plus actioneaza ca o rezerva de energie pentru nastere si alaptare. Cu toate acestea, creșterea în greutate în exces poate duce la prea multă grăsime.

Înțelegeți necesarul de calorii După cum se menționează în tabelul de mai sus, toate femeile însărcinate nu trebuie să câștige aceeași cantitate de greutate. Deci, trebuie să vă cunoașteți necesarul de calorii. Necesarul de calorii crește în al doilea și al treilea trimestru.

Consecințele păstrării acestei abc 7 știri pierdere în greutate în exces includ: Riscul crescut de a fi supraponderal 3, 4, 5, 6. Riscul crescut de diabet și boli de inimă 2, 3, 7, 8. Crește gr Lipsa sau surplusul Lipsa, precum sj minerale goale pierdere în greutate creșterea în greutate, este plină de consecințe neplăcute, atât pentru mama însăși, cât și pentru făt.

Deci, dacă mama este subponderală, fătul poate întârzia dezvoltarea fizică. Copiii a căror greutate la naștere modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă fost de g sau mai puțin prezintă un risc crescut de a dezvolta boli psihice și fizice.

Lipsa de greutate perturbă echilibrul hormonal din organism, ceea ce duce la perturbări, uneori provoacă avorturi spontane sau naștere prematură. Lipsa de greutate este un motiv serios pentru o vizită la medic.

Un risc mai mare de complicații în sarcinile ulterioare 1, 9.

Este sigur să slăbești în timpul sarcinii?

Riscuri mai mari pentru sănătatea femeilor cu diabet gestațional 10, 11, 12, Următoarea listă oferă sfaturi bazate pe dovezi pentru a vă ajuta să pierdeți kilogramele în plus. Fii realist În ciuda a ceea ce multe reviste ale femeilor și poveștile despre celebrități ar putea crede, pierderea în greutate după sarcină poate dura timp. Un studiu a descoperit că femeile au păstrat în medie 1—6,6 kilograme 0, kg din greutatea lor în greutate după 12 luni În funcție de câtă greutate ați câștigat în timpul sarcinii, este realist să vă așteptați că, în decurs de unu-doi ani, puteți pierde în jur de 10 kilograme 4,5 kg.

Dacă ai câștigat mai multă greutate, s-ar putea să găsești că vei ajunge cu câteva kilograme mai grele decât erai înainte de sarcină.

Factorii psihologici

Desigur, cu o dietă bună și exerciții fizice, ar trebui să poți atinge orice nivel de pierdere în greutate pe care ți-l dorești. Greutatea in sarcina În timp ce cantitatea de greutate pe care o pierzi după naștere poate varia, cel mai important lucru este că te întorci la un interval de greutate sănătos.

Nu vă prăbușiți Dietele crash sunt diete cu foarte putine calorii care au ca scop sa te faca sa pierzi o cantitate mare de greutate in cel mai scurt timp posibil.

După nașterea unui bebeluș, corpul tău are nevoie de o nutriție bună pentru a vindeca și recupera.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii: în trimestrele 1, 2 și 3 - Nou nascut June

În plus, dacă alăptați, aveți nevoie Mai Mult calorii decât normal 14, 17, O dietă săracă în calorii este probabil să lipsească de nutrienți importanți și probabil te va lăsa să te simți obosit.

Acesta este opusul celor pe care le aveți nevoie atunci când aveți grijă de un nou-născut și când aveți probabil somn lipsit. Presupunând că greutatea dvs. De exemplu, o femeie care mănâncă 2. Pentru femeile care alăptează, studiile au descoperit că această cantitate de pierdere în greutate nu are efecte negative asupra producției de lapte sau asupra creșterii copilului 7, 14, Cu toate acestea, scăderea aportului cu aproximativ de calorii pe făutări de burnare fără este în general sigură și vă va ajuta să pierdeți aproximativ 1 kilogram 0,5 kg pe săptămână.

modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

Un studiu efectuat pe 4. Alte cercetări au găsit rezultate similare 30, 31, Un studiu realizat pe Cu toate acestea, în primele trei luni, este posibil să nu aveți pierderi în greutate sau chiar o creștere în greutate.

modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

Acest lucru se datorează creșterii nevoilor de calorii și aportului, precum și unei activități fizice reduse în timpul alăptării 14, 30, 31, Dacă nu alăptați, dieta și exercițiile fizice vor fi în continuare suficiente pentru a vă ajuta să pierderea excesivă în greutate și oboseala.

Poate îngreuna pierderea în greutate în primele trei luni postpartum, deși după trei luni, alăptarea te poate ajuta să slăbești.

Pierderea în greutate când sunteți gravidă | Sfaturi | June

Contorizează-ți caloriile Contorizarea caloriilor te poate ajuta să descoperi cât de mult mănânci și unde pot fi zonele cu probleme din alimentația ta. Scaderea in greutate dupa nastere Mai mult, vă poate ajuta să vă asigurați că obțineți suficiente calorii pentru a vă oferi energia și nutriția de care aveți nevoie.

modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

Puteți face acest lucru păstrând un jurnal alimentar sau chiar făcând poze cu mâncarea dvs. Există, de asemenea, multe aplicații mobile utile care vă permit să urmăriți ce mâncați pe parcursul zilei 38, 39, Utilizarea acestor tehnici vă poate ajuta să reduceți dimensiunile porțiunii și să alegeți alimente mai sănătoase, ceea ce vă ajută la pierderea în greutate 41, 42, Mănâncă alimente bogate în fibre S-a demonstrat că consumul de alimente bogate în fibre ajută la pierderea în greutate 44, 45, 46, De exemplu, un studiu realizat pe 1.

Fibra solubilă vă poate ajuta, de asemenea, să vă simțiți mai completă mai mult, pierdere în greutate în condiții de siguranță 3 luni digestia și reducând nivelul hormonilor foamei 49, În plus, fibra solubilă este fermentată în acizi prune și pierderi de grăsime cu lanț scurt din intestin.

modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

Aceste efecte asupra digestiei pot ajuta la reducerea aportului de calorii, deși modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă studiilor în general sunt mixte 47, Studiile demonstrează că proteina are un efect termic mai mare decât alți nutrienți. Asta înseamnă că organismul folosește mai multă energie pentru a o digera decât alte tipuri de alimente, ceea ce duce la mai multe calorii arse 56, 57, Proteina este de asemenea capabilă să suprime apetitul prin creșterea hormonilor de plinătate GLP-1, PYY și CCK, precum și reducerea hormonului foamei ghrelin 59, 60, 61, Surse sănătoase includ carne slabă, ouă, pește, leguminoase, nuci, semințe și lactate.

Stochează gustări sănătoase Alimentele pe care le ai în jurul tău pot avea un efect mare asupra a ceea ce mănânci. Studiile au arătat că locuințele persoanelor obeze au tendința de pierdere în greutate în condiții de siguranță 3 luni fi aprovizionate cu alimente care sunt mai puțin modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă decât cele din casele oamenilor cu o greutate sănătoasă 63, Prin stocarea de gustări sănătoase precum legume tăiate, nuci, fructe și iaurt, vă puteți asigura că aveți ceva aproape la îndemână dacă vă simțiți foame.

Prin urmare, este mai bine să le păstrați în afara bucătăriei, sau chiar mai bine, în afara casei Depozitați alimentele nesănătoase la vedere sau nu le păstrați deloc în casă.

Un plan de dieta sanatoasa in timpul sarcinii |

Evitați adăugarea de zahăr și carbohidrați rafinați Zahărul și carbohidrații rafinați au un conținut ridicat de calorii și, de obicei, săraci în nutrienți.

În consecință, un aport mare de zahăr adăugat și carbohidrați rafinați este asociat cu o creștere a greutății, a diabetului, a bolilor de inimă și a unor tipuri de cancer 66, 67, 68, Sursele comune de zahăr includ băuturi zaharoase, suc de fructe, orice tip de zahăr simplu, făină albă, spreaduri dulci, prăjituri, biscuiți, produse de patiserie și alte produse coapte 70, Când alegeți mâncare la magazinul alimentar, citiți etichetele alimentare.

modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

Dacă zahărul este unul dintre primele ingrediente de pe listă, probabil că produsul este mai bine să rămână departe. Este ușor să îți reduci aportul de zahăr, evitând alimentele procesate și lipiți de alimente întregi, cum ar fi legume, leguminoase, fructe, carne, pește, ouă, nuci și iaurt.

De ce trebuie femeile supraponderale să gestioneze greutatea în timpul sarcinii?

Le puteți evita prin lipirea de alimente întregi. Evitați alimentele extrem de procesate Alimentele procesate sunt bogate în zahăr, grăsimi nesănătoase, sare și calorii, toate acestea putând contracara eforturile de slăbit Aceste alimente includ alimente rapide și alimente preambalate precum chipsuri, prăjituri, produse coapte, bomboane, mese gata și amestecuri.

  • Pierdere în greutate în timpul sarcinii - Concepţie
  • Cum să slăbești în mod natural după sarcină? - Sarcina
  • Ajută la pierderea în greutate
  • Un plan de dieta sanatoasa in timpul sarcinii Sanatoasa sarcinii plan Add: mywyhali96 - Date: - Views: - Clicks: Trebuie totusi sa mentionam ca o alimentatie corecta in perioada prenatala este foarte importanta.
  • Sarcina Cum să slăbești în mod natural după sarcină?
  • Avertizări Majoritatea medicilor vă vor sfătui în general să nu slăbiți în timp ce sunteți gravidă - chiar dacă sunteți supraponderal, ar trebui să vă îngrășați în timpul sarcinii.

Mai mult, alimentele procesate sunt asociate cu comportamente alimentare mai dependente Din păcate, aceste alimente reprezintă o mare parte din aportul nutrițional al multor persoane, probabil datorită disponibilității și comercializării 72, Puteți reduce cantitatea de alimente procesate pe care le mâncați, înlocuindu-le cu alimente proaspete, întregi, bogate în nutrienți.

Înlocuiți-le cu alimente proaspete, întregi. Evitați alcoolul Cercetările au arătat că cantități mici de alcool, precum un pahar de vin roșu, pot conferi unele beneficii pentru sănătate Cu toate acestea, când vine vorba de pierderea în greutate, alcoolul oferă calorii în plus fără nutriție.

În plus, alcoolul poate fi legat de creșterea în greutate și poate duce la depozitarea mai multă grăsime în jurul organelor, cunoscută și sub denumirea de grăsime din burtă 75, 76, Mai mult, alcoolul poate provoca o reducere temporară a volumului de lapte matern la mamele care alăptează.

modalitate sănătoasă de a pierde în greutate gravidă

În plus, cantități mici de alcool pot fi transmise bebelușului prin laptele matern 78, Nu se cunoaște un nivel sigur de alcool pentru sugari.

Prin urmare, dacă beți, luați în considerare să vă exprimați laptele în prealabil sau să lăsați suficient timp între băut și următoarea hrană pentru ca alcoolul să treacă din corpul vostru În funcție de greutatea dvs. În plus, alcoolul pe care îl bei poate fi transmis copilului tău în timpul alăptării.

Săptămâna a a - 7,7 kg; sfârșitul celui de-al doilea trimestru - 8,2 kg. Femei supraponderale: A a săptămână - 1 kg; 18 săptămâni - 2,3 kg; A a săptămână - 5 kg; sfârșitul celui de-al doilea trimestru - 5,4 kg. Femei cu lipsa de greutate corporală: Săptămâna a a - 2,7 kg; A a săptămână - 3,2 kg; 18 săptămâni - 4,5 kg; Săptămâna a a - 8,6 kg; sfârșitul celui de-al doilea trimestru - 5,4 kg. Dacă aceste standarde nu sunt îndeplinite, iar femeia are pierderi în greutate în timpul sarcinii în al doilea trimestru, atunci medicul ginecolog îi va prescrie măsurile necesare pentru menținerea sănătății copilului.

Dacă bei alcool, intenționați să vă pierdere în greutate în condiții de siguranță 3 luni laptele în prealabil sau să faceți timp alimentațiilor dvs.

Ozana Moraru - sesiune facebook live despre glaucom Începeți exercițiul Cardio, cum ar fi mersul pe jos, jogging-ul, alergarea, ciclismul și antrenamentele pe intervale, te ajută să arzi calorii și are numeroase beneficii pentru sănătate. Exercițiile fizice îmbunătățesc sănătatea inimii, reduc riscul și severitatea diabetului și pot reduce riscul apariției mai multor tipuri de cancer 81, 82, 83.