Pierderea în greutate moong dal khichdi, Dieta bogată în proteine: 9 rețete Dal bogate în proteine ​​și pe care le puteți încerca


Ce este planul dietetic indian?

Alimente de mâncat Legume Broccoli, roșii, varză, conopidă, tărtăcuță de șarpe, tărtăcuță amară, spanac, ardei gras, tărtăcuță, ardei iute verde, dovleac, okra, vinete, ridiche, nap, morcov, sfeclă roșie, cartof dulce, cartof cu coajă, ridiche verde, mazăredovleac de vară și fasole verde.

Fructe Mere, banane, mango, struguri, sapodilă, tei, lămâie, portocală, pară, smochine, afine, fructe stelute, pepene verde și pepene verde. Proteină Fasole, linte, soia, tofu și leguminoase. Cereale și pâine Ovăz, grâu, hrișcă, orz, sorg, amarant și quinoa. Grăsimi și uleiuri Ulei de măsline, ulei de tărâțe de orez și ghee unt clarificat. Semințe și nuci Migdale, fistic, nuci, semințe de dovleac, semințe de in, semințe de susan și semințe de floarea soarelui.

Băuturi Sucuri de fructe și legume proaspăt presate, apă de cocos, lapte de unt, ceai verde, ceai de plante și cafea neagră.

pierderea în greutate moong dal khichdi pierdere în greutate dr nashville tn

Ierburi și condimente Scorțișoară, cardamom, curcuma, nucșoară, piper negru, anason stelat, piper Cayenne, pudră de chimen, pudră de coriandru, coriandru, oregano, mărar, cuișoare, șofran, semințe de fenicul și semințe de schinduf. Iaurt, paneer și brânză ricotta.

  1. South bay pierdere în greutate
  2. Pierderea în greutate uxbridge
  3. Scădere în greutate ovăz khichdi - Te va înfășura învelișul te va ajuta să slăbești
  4. În plus față de construirea mușchilor, proteina ajută la promovarea sațietii.
  5. Khichdi să slăbească - Reţete cu orez: Găteşte sănătos!
  6. Cum pierzi grăsimea superioară a spatelui

De asemenea, încercați pierdere în greutate abonare evitați alimentele enumerate mai jos. Alimente de evitat Unt, maioneză, ulei de canola și ulei vegetal. Alimente prajite, chipsuri de cartofi, gogoasa, nachos, cartofi prajiti, pizza, burger etc.

pierderea în greutate moong dal khichdi provocarea ultimului pierdere în greutate

Băuturi gazoase, băuturi îndulcite artificial, sucuri de fructe ambalate și alcool. Alimente gata consumate și alimente congelate. Institutul Național de Nutriție recomandă exerciții fizice pentru a duce o viață sănătoasă. Iată o rutină simplă de antrenament de 20 de minute pe care o poți face în confortul casei tale. Iată câteva sfaturi de slăbire pentru a vă ajuta.

Adăugarea mai multă proteină în dieta dvs. Proteinele vă mențin plin pentru mai mult timp și astfel vă reduceți aportul de calorii.

Sfaturi pentru slăbit Încercați să consumați cel puțin cinci tipuri diferite de legume și trei tipuri diferite de fructe pe zi. Evitați să consumați prea mult ulei. Deși ghee este bun pentru sănătate, evitați-l câteva zile. Bea apa rămasă când prepari acasă brânză ricotta.

Fie că este micul dejun, prânz sau cină, această linte poate fi găsită peste tot. Vorbim despre cel mai iubit dal-moong dal. Pe lângă faptul că este un ingredient foarte versatil, moong dal, cunoscut și sub denumirea de fasole galbenă despicată, este un depozit de beneficii pentru sănătate. Da, nu este fără motiv că mămicile tale te-ar urmări în jurul camerei pentru a-ți termina bolul de dal pe care l-ai lăsat la masa de prânz. Lintea Moong este plină de proprietăți antiinflamatoare.

Este ambalat cu proteine. Nu aruncați tulpina moale de spanac sau tulpina crocantă de broccoli, considerându-le necomestibile.

pierderea în greutate moong dal khichdi stilul de viață de slăbire

Spălați-le și tăiați o jumătate de centimetru din tulpina de broccoli sau tulpina moale a frunzei de spanac. Puteți folosi restul deoarece aceste părți ale legumelor sunt extrem de hrănitoare.

  • Pierderea în greutate pariu cu soțul soția
  • A slabit cineva cu aloe ferox
  • Scădere în greutate ovăz khichdi Bajra Khichdi - Pearl Millet Khichdi - Vegetable Khichdi In Pressure Cooker - Ruchi cafea pentru slabire După cum puteți vedea din datele de nutriție din linte de mai sus, lintea oferă o gamă largă de nutrienți importanți doar într-o porție de o cană, în special folatul, manganul, fierul și fosforul.
  • Planul de dietă indiană sănătoasă (1 lună) pentru pierderea în greutate - Ingrijirea Pielii -

Mixează antrenamentul cardio și de forță. Asigurați-vă că pierdeți grăsimea mai întâi prin cardio și apoi integrați încet antrenamentul de forță în rutina de exerciții. Dormi cel puțin ore pe zi.

Meditează și de-stresează. Stai hidratat. Nu vă privați de mâncarea indiană delicioasă. Gătește și mănâncă sănătos - și antrenament! Vei slăbi în mod natural. Gata să încerci acest plan fabulos de dietă indiană pentru slăbit? Împărtășiți-ne experiența dvs. Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Pot mânca biryani în timp ce urmez acest plan de dietă? Dacă sunteți gata să alergați 1 km, faceți 20 de flotări și 30 de croșete, puteți mânca biryani în timp ce urmați această dietă!

Glume în afară, da, veți fi tentați să vă abateți de la obiectivul dvs. După ce pierzi în greutate, te poți delecta cu alimente bogate în calorii o dată pe săptămână. Cât de mult în greutate voi pierde urmând planul de dietă indiană de de calorii pentru slăbit?

Video: 9 alimente bogate in proteine pentru masa musculara 💪 2021, Iunie

Dacă respectați dieta și planul de exerciții fizice timp de 4 săptămâni, puteți pierde până la 5 kg. Pot bea ceai cu lapte și zahăr?

Khichdi să slăbească 6 healthy khichdi recipes collection - simple khichdi recipes - vegetable khichdi recipes încercând să slăbească ce să mănânci WhatsApp În epoca de astăzi, obezitatea crescută a devenit o problemă în întreaga lume, nu în.

Nu, din păcate, zahărul și laptele tind să distrugă bunătatea ceaiului. Mai mult, consumați mai mult zahăr în ceaiuri, sucuri de fructe ambalate, băuturi răcoritoare etc. Deci, evitați orice pierderea în greutate moong dal khichdi de băuturi care conțin zahăr sau îndulcitori artificiali.

Ce ulei să folosiți pentru gătit? Când vine vorba de uleiurile de gătit, sunt multe dintre care să alegi. Uleiurile diferite au calități diferite care le fac mai bune pentru utilizări diferite.

Unele sunt bune pentru coacere, altele sunt bune pentru prăjire, iar altele sunt bune pentru sosul de salată. Înainte de a alege un ulei, este important să evaluați nevoile rețetei. Dacă încercați să prăjiți ceva, veți dori să optați pentru ulei cu o aromă neutră și un punct ridicat de fumat punctul în care uleiul începe să fumeze și devine ineficient.

Mai jos sunt menționate uleiurile care pot fi utilizate pentru diferite forme de gătit: Ulei vegetal - prăjire, prăjire și coacere Ulei de șofrănel - Prăjire și sotare Ulei de arahide - prăjire și sotare Ulei de susan - Sote Ulei de măsline pur - prăjire Ulei de măsline extra virgin - Sote și stropire Este întotdeauna mai bine să schimbați tipul de ulei lunar, astfel încât organismul să obțină o cantitate adecvată de grăsimi prezente în diferite tipuri de ulei.

Cât de mult ulei să folosiți pentru gătit?

pierderea în greutate moong dal khichdi t3 cytomel fat burner

Două-trei lingurițe de ulei pe zi sunt recomandate pentru o viață sănătoasă și pentru a menține bolile și bolile la distanță. Ar trebui să consumați maximum ½ litru de ulei pe lună.

Khichdi ajută la pierderea în greutate? | Blogul alimentației sănătoase din India

Pot consuma ghee? Ghee este bun pentru tine și un mare agent antiinflamator. Da, puteți folosi ghee, dar nu mai mult de 3 linguri pe zi, dacă doriți să slăbiți.

pierderea în greutate moong dal khichdi pierdere în greutate sănătoasă tumblr

Pot folosi condimente pentru a prepara curry? Da, puteți folosi condimente. Condimentele sunt esența gătitului indian.

Dar nu utilizați prea mult, deoarece alimentele picante pot irita mucoasa stomacului, ducând la infecții și probleme digestive și hepatice - care sunt câteva motive pentru creșterea în greutate. Ce metodă de gătit ar trebui să folosesc?

Scădere în greutate ovăz khichdi

Nu gătiți prea mult mâncarea. Gătitul excesiv sau prăjirea excesivă poate denatura pierderea în greutate moong dal khichdi din legume. Dacă doriți să reîncălziți mâncarea gătită mai devreme care a fost depozitată, nu o supraîncălziți.

pierderea în greutate moong dal khichdi eric berg pierde în greutate

Cu cât încălziți sau fierbeți mai multe alimente, cu atât va fi mai mică valoarea nutrițională a alimentelor. Încercați să mâncați salate crude. Blanch în loc să fiarbă sau să prăjească.

Evitați complet prăjirea. Puteți consuma alimente aburite. Tânjesc după dulciuri după fiecare masă.

Ce ar trebuii să fac? Aveți câteva opțiuni: A. Mâncați dulciuri de casă care conțin o cantitate minimă de zahăr. Ia o bucată de ciocolată neagră.

Faceți fructe o oră după prânz. Mestecați un cuișor după fiecare masă. Medicină postuniversitară, Institutul Național de Sănătate.