Somn pentru studiul pierderii în greutate, Nou studiu privind pierderea în greutate


Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.

somn pentru studiul pierderii în greutate cum îndepărtați grăsimea laterală

Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Avertismentul unui epidemiolog român: Șansa reală de somn pentru studiul pierderii în greutate preveni un nou val de infectări se reduce… Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil.

somn pentru studiul pierderii în greutate grupuri de pierdere în greutate peterborough

Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive. Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte.

Distribuie Un regim alimentar bogat în proteine contribuie la pierderea în greutate, îmbunătățind în același timp și calitatea somnului, două efecte care se asociază, rezultând o sănătate mai bună - arată un studiu publicat în The American Journal of Clinical Nutrition și preluat de passionsante. Studiul a fost realizat în mai multe etape, cu scopul de a discerne progresiv legătura dintre greutate, somn și o serie de parametri, cum ar fi presiunea arterială sau masa grasă și masa slabă. Participanții, toți supraponderali, au urmat un regim de slăbire: jumătate au beneficiat de o alimentație bogată în proteine, iar cealaltă jumătate, de aporturi moderate. Sursele de proteine au fost în principal carnea de vită și de porc, precum și leguminoasele printre care soiaschema fiind adaptabilă. La capătul a trei-patru luni, toți pierduseră în greutate, grupul care avusese un regim mai bogat în proteine prezentând o îmbunătățire mai semnificativă a calității somnului, precum și o evoluție mai favorabilă a altor parametri din cei menționați.

Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară. Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme. Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare.

somn pentru studiul pierderii în greutate ce tip de arzător de grăsime este cel mai bun

Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina și grelina. Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină. Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces.

somn pentru studiul pierderii în greutate pierdere în greutate neexplicată dar fără alte simptome

În consecință, creșterea consumului de alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate. Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn ar putea duce la creșterea în greutate.

Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate. Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care dorm mai bine șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert.

Sus - Dormiti suficiente ore.

Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică. Atunci când consumăm alimente, corpurile noastre eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge.

somn pentru studiul pierderii în greutate schimbarea pierderilor în greutate în mișcările intestinale

Totuși, lipsa de somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza. Vă mai recomandăm să citiți și:.

somn pentru studiul pierderii în greutate pierde greutatea cu greutăți numai